niedziela, 17 kwietnia 2016

PRZEGLĄD MARKI:BIAŁY JELEŃ


Biały Jeleń to jedna z moich ulubionych marek na polskim rynku.Powinni mnie tutaj zrozumieć wszyscy alergicy,ponieważ markę za cel ustanowiła sobie produkcję kosmetyków delikatnych,hipoalergicznych.I według mnie,wychodzi jej to bardzo dobrze.Kosmetyki mają super składy,przystępne ceny,a świadomość,że kupuję polski produkt,tym bardziej mnie cieszy.Dziś spróbuję opisać produkty Białego Jelenia,które towarzyszą mi na co dzień.
PŁYN MICELARNY BIAŁY JELEŃ



Obecnie kończę już 2 opakowanie płynu i jestem nim zachwycona.Wątpię,żebym w najbliższym czasie zmieniła go na inny,chociaż pewnie chęć testowania wygra.Płyn znajduję się w plastikowej,lekkiej buteleczce z dozownikiem,przez co jego codzienne używanie jest przyjemne i proste.Płynu używam 2 razy dziennie-przy porannym i wieczornym demakijażu.Płyn dobrze sobie radzi ze zmyciem resztek makijażu czy też zanieczyszczeń po nocy,ale przyznaję,że nie jest to mój jedyny kosmetyk do demakijażu(wcześniej używam również mleczka),więc nie wiem jak poradzi sobie solo.Płyn jest bardzo delikatny,nie podrażnił mi skóry,okolic wokół oczu.Co bardzo mi się w nim podoba,to fakt,że zostawia buzię odświeżoną i nie wysusza jej,nie czujemy ściągnięcia,a wręcz przeciwnie,buzia jest delikatnie nawilżona i pięknie pachnie.Mimo,że płyn jest hipoalergiczny,ma bardzo przyjemny,delikatny zapach!
DOSTĘPNOŚĆ: Płyn jest łatwo dostępny.Ja kupuję go w "Społem",ale widziałam go również w supermarketach takich jak Auchan,Tesco czy też Hebe.
CENA: ok. 11 zł
ALERGIA: Płyn nie spowodował u mnie uczulenia,podrażnienia.

KREMY NAWILŻAJĄCE BIAŁY JELEŃ:


Pierwszy z nich to Łagodzący krem do twarzy dla skóry wrażliwej.Był to mój pierwszy krem tej firmy i bardzo się z nim polubiłam.Krem ma lekką konsystencję,dlatego mogę go polecić na dzień.Spisuję się bardzo dobrze jako krem pod makijaż(nie wiem jak zachowuję się z minerałami).Według mnie na noc jest zbyt lekki,choć wiele zależy też od typu cery.Jedyną wadą jaką ma dla mnie ten krem,to niezbyt przyjemny zapach(choć to akurat kwestia gustu).Pod tym względem o wiele bardziej podoba mi się druga wersja krem do twarzy-Nawilżający krem do twarzy kozie mleko dla skóry wrażliwej.Ta wersja kremu jest równie dobra na dzień,jednak ma przyjemniejszy zapach.
DOSTĘPNOŚĆ: podobnie jak płyn;supermarkety,Hebe,Społem.
CENA: ok.15 zł
ALERGIA: Obydwa kremy są hipoalergiczne,nie wywołały u mnie podrażnienia.



NAWILŻAJĄCY KREM DO RĄK KOZIE MLEKO BIAŁY JELEŃ

Od dawna zmagam się z mocno przesuszonym dłońmi.Jesienią dostałam mocnego uczulenia na hybrydy,po stosowaniu antybiotyku na dłonie,były w okropnym stanie.Wtedy musiałam stosować dużo bardziej treściowe kremy,ale kiedy dłonie doszły już to siebie sięgnęłam po krem Białego Jelenia.Podobnie jak kremy do twarzy,również ten do rąk jest lekki,dzięki temu możemy bez obaw stosować go w ciągu dnia.Ja mam go praktycznie zawsze ze sobą :) Podkreślam jednak,że z mocno przesuszonymi dłońmi raczej sobie nie poradzi,choć na pewno też nie zaszkodzi.
DOSTĘPNOŚĆ: supermarkety,Społem,Hebe,widziałam go również w Super-pharmie
CENA: ok.8 zł
ALERGIA: krem jest delikatny,nie uczulił mnie.


To by było na tyle,chociaż myślę,że skusze się jeszcze na parę innych produktów tej firmy.Jako alergik,cieszę się,że jest taka firma,której ufam i jeszcze się nie zawiodłam :) A wy używałyście jakiś kosmetyków Białego Jelenia? 








1 komentarz :

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze.Na każdy blog staram się zaglądać jak i również odpisywać na każdą zostawioną wiadomość.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka