wtorek, 17 maja 2016

ECOLORE:CIEŃ DO BRWI,ROZŚWIELTACZ,CIEŃ DO KRESEK



Dzisiaj chciałabym opisać 3 produkty marki Ecolore.Są to kosmetyki mineralne,czyli kolorówka,którą lubię najbardziej.Marka Ecolore nie była mi jednak znana od początku,natrafiłam na nią przypadkiem na stronie drogerii internetowej ECOBELLE.Kupilam trzy produkty mineralne- eyeliner,cień do brwi i rozświetlacz.Dwa produkty okazaly sie hitem,natomiast jeden niestety niewypałem.


MINERALNY ROZŚWIETLACZ ECOLORE

To pierwszy produkt,który trafil w moje ręce.Do wyboru mamy 2 odcienie-Daylight i Nightlight.Ten pierwszy to typowo ciepły,złotawy odcień,natomiast drugi wpada w srebro i jest chłodny.Ja wybrałam ten drugi i bardzo się z tego cieszę,odcień jest bardzo ładny.Rozświetlacz Ecolore nie da nam efektu takiej typowej tafli,a raczej delikatne,nienachalne rozświetlenie.Mi taki efekt pasuję,idealnie nadaję się do codziennego makijażu.Rozświetlacz jest bardzo wydajny,dostajemy go w 3 gramowym opakowaniu,a dla zadowalającego efektu potrzeba nam tylko odrobina produktu.Efekt utrzymuje się na skórze dość długo,choć w ciągu całego dnia potrzebna jest poprawka.Ogólnie,jest to jeden z moich ulubionych produktów do dziennego makijażu.Kosmetyk kosztuje 39.00 zl

MINERALNY CIEN DO BRWI ECOLORE

Czyli mój ulubieniec!Cień daje bardzo ładny,naturalny efekt.Idealnie utrzymuje sie w ciągu dnia,nigdy nie musiałam go poprawiać co jest wielkim plusem.Dostępne są 3 odcienie cienia.Ja wybrałam Hazelnut i dla mnie jest idealny.To chłodny,średni brąz.Ciężko znaleźć tak ładny,zimny kolor cienia.Zazwyczaj wszystko było dla mnie trochę za rude :) Cień znajduje się w 1,7gramowym pojemniczku i również jest bardzo wydajny.Używam go codziennie od paru miesięcy,a zużycie jest minimalne.Cień kosztuje nas 29.90 zl.Warto!


MINERALNY CIEŃ DO KRESEK ECOLORE

No i niestety z tym kosmetykiem się nie polubiłam.Wybrałam głęboką czerń-kolor Black Swan.Do wyboru mamy jeszcze 2 inne odcienie-grafit i bardzo ładny granat.Czerń,którą kupiłam rzeczywiście jest bardzo czarna,jeśli można w ogóle tak powiedzieć:) Jako,że jest to kosmetyk w formie sypkiej,trzeba nauczyć się go obsługiwać,szczególnie w tak precyzyjnej czynności jaką jest malowanie kresek.Do tego używałam skośnego pędzelka Hakuro.Sama aplikacja była całkiem w porządku,jednak o wiele lepiej cień zachowywał się na mokro(po wcześniejszym zmoczeniu pędzelka).Gdy aplikowałam go na sucho,dość mocno się obsypywał.To co dyskwalifikuję dla mnie ten produkt,to fakt,że zupełnie nie utrzymuję się on na mojej powiece.Już po godzinie wyglądałam jak panda,a cień migrował na powieki i pod nie.Cena cienia to 29.00 zł za 1,7g(tak jak w przypadku innych kosmetyków Ecolore,cień jest bardzo wydajny).



Od lewej: cień do brwi,cień do kresek i rozświetlacz :)
Znacie kosmetyki mineralne Ecolore?:)



48 komentarzy :

  1. Rozświetlacz wygląda bardzo ładnie;)Szkoda że eyeliner się nie sprawdził, bo bardzo lubię makijaż oka z kreskami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Ale niestety,kreski się w ogóle nie trzymały.

      Usuń
  2. Firmy nie znam, ale jakoś nigdy nie zagłębiałam się w kosmetyki mineralne. Rozswietlacz bardzo, bardzo kusi. Cena też jakaś nie najgorsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki mineralne też stosuję od niedawna i żałuję,że odkryłam je dopiero teraz :) Spróbuj!

      Usuń
  3. dobrwi wszystko mnie ciekawi;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tych minerałach i sama się zastanawiam czy ostatecznie się z nimi nie zaprzyjaźnić bo za ciort nie mogę znaleźć odpowiedniego podkładu,z tych rzeczy,które pokazujesz zaciekawił mnie rozświetlacz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam jeszcze podkładu mineralnego,ale z tego co słyszałam Anabelle Minerals mają dobre podkłady :)

      Usuń
  5. Świetnie, że wyszukujesz mało znane marki :) O tej też pierwsze słyszę. Jestem zresztą bardzo do tyłu, bo w ogóle nie miałam kosmetyków mineralnych... ;)

    Pozdrawiam :)
    www.czterydni.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam uczulenie na większość drogeryjnej kolorówki,więc szukam ich zamienników,a często wychodzi na to,że są lepsze od tych sklepowych :) Polecam spróbować!

      Usuń
  6. nie znam,ale zainteresował mnie najbardziej rozświetlacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten cień do brwi jest dla mnie chyba najbardziej zachęcający! Ciekawa jestem, jak wygląda na żywo na brwiach...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie,mogłam pokazać :) Ale myślę,że jeszcze to zrobię :)

      Usuń
  8. mnie zaciekawił rozświetlacz, w sumie mimo cienia do kresek reszta wypada chyba całkiem nieźle? Nie mam dużego doświadczenia w kosmetykach mineralnych ale mam w planach kupić albo rozświetlacz albo puder matujący :)

    pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Tak,cień do kresek się nie sprawdził,ale reszta to bardzo dobre produkty :)

      Usuń
  9. Mają piękne opakowania, chociaż ich produktów jeszcze nie testowałam :) Dotąd z minerałków miałam tylko Annabelle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co masz z Anabelle? :)
      Pisałam jakiś czas o ich cieniach do powiek.

      Usuń
  10. Nie znam tych kosmetyków, ale wydają się ekstra :) Fajna innowacja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. firma mi nie znana;D póki co mam zapas mazideł tego typu

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym się czymś od nich pomiziała :D nic nie miałam jeszcze, ale chyba to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz się spotykam z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cień do brwi bym przygarnęła! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. remington sam do mnie napisał:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam jeszcze tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiepska sprawa jeśli na sucho ciemny cień się osypuje :( Też nie mogłabym go używać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze znalezc jeszcze na niego jakis sposob,bo poki co lezy i sie marnuje :(

      Usuń
  18. Pierwszy raz je widzę, ale cień do brwi bym kupiła, ponieważ zawsze podkreślam brwi w ten sposób. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Cienie do brwi są chyba najlepszym sposobem.

      Usuń
  19. Podoba mi się rozświetlacz, a kosmetyków nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się rozświetlacz, a kosmetyków nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozświetlacz wygląda ślicznie, szkoda jedynie że kreseczki nie chcą się trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Sypki produkt do kresek? Nigdy o takim nie słyszałam ;o Ogólnie wszystkie, które przedstawiłaś są dla mnie nowością

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam ale ostatnio mam bzika na punkcie mineralnych kosmetyków więc chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rozświetlacz wygląda bardzo ładnie ;) Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się kolor cienia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny kolor ma ten cień do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Marka mi kompletnie nieznana :)
    Z przyjemnością dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze.Na każdy blog staram się zaglądać jak i również odpisywać na każdą zostawioną wiadomość.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka